"علي يحيي پور" شهردار پرند شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاری آریا- سید حسین هاشمی ، استاندار تهران طی حکمی با تائید مصوبه شورای شهر شهر پرند ، "علی یحیی پور"  را به عنوان شهردار شهر جدید پرند منصوب کرد.
 به گزارش آریا، علی یحیی پور پیش از این در سمت شهردار شهر الوند و آبیک در استان قزوین و شهردار صالحیه در استان تهران مشغول به فعالیت بوده است. وی همچنین در سمت معاونت های مختلف در شهرداری های آبعلی، دماوند، چهاردانگه و صباشهر هم سابقه اجرایی دارد.
یحیی پور پس از امضای حکمش در گفتگوی کوتاهی با بیان اینکه پرند به عنوان یک شهر جدید، دارای مهندسی مدرن است، افزود: تلاش می کنم تا با استفاده از اندیشه نو و خرد جمعی در جهت توسعه شهری پرند بیشتر تلاش کنم.
وی افزود: یکی از موضوعات مهم در کنار عمران شهرهای جدید، توجه به جنبه های فرهنگی شهر و حقوق شهروندی است که برنامه ویژه ای در این بخش خواهیم داشت.
شهردار جدید پرند همچنین بر نوسازی و اصلاح ظاهر شهری پرند نیز تاکید کرد و گفت: اگرچه پرند یک شهر جدید و مدرن محسوب می شود اما حتما المان ها و مبلمان شهری آن با توجه به بافت و فرهنگ مردم این منطقه نیاز به بازسازی و بازآرایی دارد. 
پیش از این فتحعلی همتی با انتخاب از سوی استانداری تهران در مرداد 91 و بهروز کاویانی با انتخاب نخستین شورای شهر پرند در 20 شهریور 92 در سمت شهرداری پرند انتخاب شدند که علی یحیی پور به عنوان سومین شهردار در طول کمتر از 3 سال از عمر شهرداری شهر جدید پرند در این سمت فعالیت خواهد کرد.  مراسم معارفه “علی یحیی پور” طی هفته جاری برگزار خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');