عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 « بنام خداوندقادرمتعال »
جمعی از همشهریان شریف و عزیز ساکن فازهای 6،5،4،3شهرجدیدپرند با امضاء طوماری اعتراض خود را نسبت به وضعیت نامناسب باند رفت و برگشت بلوار38متری علامه طباطبائی راه شریانی ساکنین این فازها به مدیرعامل محترم شرکت عمران پرندجناب آقای مهندس هاشم زهی اعلام نمودند.انشاءا... به زودی شاهدتحقق این خواسته بحق باشیم در واقع تعلل در این خصوص باعث خسارت جانی و مالی همشهریان محترم میشود.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : 20 اسفند 1393

 تنها گشت و گذار کوتاهی در شهر پرند کفایت می کند تا موارد متعددی از تجاوز به حقوق شهروندی در سطح شهر مشاهده که خاطر همشهریان محترم و شریف را آزرده هم چهرۀ شهر را زشت جلوه دهد.

مواردی که باعث تجاوز به حقوق شهروندی در سطح شهرپرند:
1- اشغال فضای مفید پیاده روها توسط دکه های واگذارشده توسط شهرداری محترم گاهی اوقات مردم به دلیل وجود این معضل چاره ای جز رفت و آمد از کناره های خیابان ها را ندارند که خود بنای معضلی دیگر است و این تعرض به حقوق شهروندان به ماشین های عبوری از این مسیرها نیز سرایت نموده و مولد مشکلات دیگری می باشد.
2- تصاحب اندک فضای معابر عمومی توسط کسبۀ عزیز که متأسفانه ترددبرای آحادافراد جامعه به ویژه بچه ها و بانوان محترمه دشوار نموده است.
3- عدم استقرار سطل های زبالۀ معابر عمومی بعد از تخلیه توسط پرسنل زحمتکش خدمات شهری در مکان های ویژه که بعضاًبه علت رها شدن در حاشیۀ خیابان و کوچه موجب بروز تصادف میشود.

4- بی توجهی و عدم نگهداری مناسب فضای سبز محله های فرعی و بعضاً اصلی باعث خشکیدن درخت و درختچه های این محلات گردیده است.
5- تخلیه نخاله و ضایعات شهری در شمال فاز2بالادست پارک جنگلی جعفریه باعث آسیب و آلودگی به محیط زیست گردیده به طوریکه کوههای همجوار این محل پر از زباله شده است.
انشاءالله متولیان امر،رفع این معضلات را وجهه همت خویش قرار داده و البته در کنار اعمال قانون و اعاده حقوق شهروندان،با فرهنگ سازی احترام به حقوق عمومی را به جای تعرض به حقوق عمومی نهادینه نمایند.

رضا  خانی



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : 20 اسفند 1393

وزیر راه و شهرسازی، امروز طی سفری، از شهر جدید پرند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، روز پنج شنبه، 30 بهمن ماه جاری ،آخوندی وزیر راه و  شهرسازی به همراه هیئتی متشکل از هاشمی استاندار تهران، نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر معاونان وزیر و همچنین سایر مقامات استان و شهرستان از شهر جدید پرند بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید در سالن آمفی تئاتر کیسون، هاشم زهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، درخصوص روند ساخت و رشد پروژه های انجام شده و همچنین پروژه های در دست اجرای واحدهای مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی گزارش ارائه کرد.

پس از هاشم زهی، نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی به ارائه درخواستهای مردم شهر پرداخت و در پایان جلسه آخوندی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در شهر جدید پرند، خود را جای متقاضیان مسکن مهر دانست و گفت: باید بتوانیم ضمن تلاش هرچه بیشتر برای تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان، آرامش، رفاه و سلامت و ایمنی ساکنان شهر را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: شهرهای جدید علاوه بر خدمات زیربنایی و روبنایی نیاز به خدمات هویت بخش برای شهر همانند کتابخانه، مدرسه، فضای سبز و مساجد دارد. آخوندی در ادامه سخنانش گفت: نباید منابع مالی را فقط روی ساخت ساختمان صرف کرد، بلکه باید بگذاریم روی توسعه خدمات عمومی و این سیاستی است که همه باید به هم کمک کنیم در محقق شدن آن که در نهایت باعث رفاه عمومی بیشتر خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 6 اسفند 1393

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین در پاسخ به این سوال که پرونده‌های مسکن مهر کشور چه زمانی بسته می‌شوند؟ گفت: 2 میلیون واحد مسکونی در کل کشور با طرح مسکن مهر در حال ساخت هستند که این 2 میلیون واحد مسکونی جمعیتی بالغ بر7 میلیون نفر را در خود جای می‌دهد که 10 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود. وی اضافه کرد: پس نمی‌توان انتظار داشت که به همین زودی پرونده مسکن مهر به سرانجام برسد ولی با این حال بخش عمده کار مسکن مهر در سال 94 به اتمام خواهد رسید و بخش کمی از آن هم با کمک دولت در اوایل سال 95 به کار خود پایان می‍‌دهد. آخوندی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود هزار و 400 واحد مسکن مهر در کشور به فروش اقساطی رسیده است، تصریح کرد: ما باید شهرهای تاریخی کشور که دارای فرهنگ، هویت، اشتغال و سکونت شهری هستند را احیا کنیم.
وی با بیان اینکه از ظرفیت شهرهای کشور به نحو مطلوب استفاده نکردیم، خاطرنشان کرد: در کشور به سمت حاشیه شهرها حرکت کردیم که شهر قدیمی مجاور همین مجموعه یعنی محمدیه 50 هزار جمعیت دارد در صورتی که مهرگان 140 هزار نفر جمعیت دارد که طرح عمده ما برگشتن به خویشتن خویش است.



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 اسفند 1393

بانک مرکزی در 25 دی ماه امسال مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص افزایش 5 میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر را به بانکهای عامل ابلاغ و در آن تاکید کرد افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 250 به 300 میلیون ریال، صرفاً برای طرح های نیمه تمام بانک های عامل -با اولویت طرح های در شرف اتمام که به تشخیص بانک عامل با افزایش سقف فردی مربوطه به اتمام می رسند، با هدف تبدیل عقد مشارکت مدنی به فروش اقساطی و تسریع در وصول اقساط تسهیلات اعطایی- است.

پس از ابلاغ این مصوبه از سوی بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار نیز این مصوبه را به بانک های عامل(6 بانک) ابلاغ کرده است، اما پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها مستلزم تدوین دستورالعمل پرداخت تسهیلات شد که در اواخر ماه گذشته تدوین شده است و لازمه پرداخت این تسهیلات نیز نهایی شدن فهرست این واحدهای مسکونی که 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

در سراسر کشور حدود 393 هزار واحد مسکونی مهر مشمول تسهیلات 30 میلیون تومانی می شوند و فهرست این واحدهای مسکونی نیز نهایی و ابلاغ شده است.

اواخر هفته گذشته فهرست استان تهران نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی(شهرهای بالای 25 هزار نفر)، بنیاد مسکن (شهرهای زیر 25 هزار نفر)و شرکت عمران شهرهای جدید نهایی و ابلاغ شده است.

فهرستی که از سوی اداره راه و شهرسازی استان تهران برای برخی شهرها(بالای 25 هزار نفر) مثل دماوند و ورامین و ... نهایی شده حدود 5785 واحد مسکونی است که مشمول این تسهیلات 30 میلیون تومانی می شوند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز برای شهرهای زیر 25 هزار نفر کل کشور این تسهیلات را به 55 هزار و 800 واحد مسکونی اعطا خواهد کرد.

شرکت عمران شهرهای جدید نیز برای شهر جدید پرند 47 هزار واحد مسکونی مهر،برای شهر پردیس 41 هزار واحد مسکونی و برای شهر اندیشه 2150 واحد مسکونی را مشمول تسهیلات 30 میلیونی دانسته است



:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 اسفند 1393
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->