عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدير عامل شهر جديد پرند دستور توقف ساخت يك مجتمع تجاري كه مجوز آن بدون رعايت ضوابط بالادست توسط كميسيون ماده 5 تنظيم شده بود را صادر كرد. 
به گزارش روابط­عمومي شركت عمران شهر جديد پرند، مهندس باران هاشم­زهي مديرعامل شهر جديد پرند در نامه­اي به شهردار پرند، با اشاره به اينكه مجوز احداث مجتمع تجاري 4طبقه واقع در فاز3 اين شهر بواسطه تغيير كاربري قطعات مسكوني صادر شده است، اين مجوز را مغاير اصول و مقررات طرح جامع شهر جديد پرند عنوان كرد و خواستار توقف عمليات ساخت آن شد. 
هاشم­زهي با يادآوري اين موضوع كه در جلسات كميسيون ماده5، حضور نماينده شركت عمران شهر جديد پرند ضروري است، اعلام كرد: كميسيون ماده5 در جلسه­اي كه نماينده شركت عمران در آن حضور نداشته است نسبت به تغيير كاربري زمين براي ساخت اين مجتمع اقدام كرده و لذا مصوبات اين جلسه مورد تاييد نيست و از اجراي آن تا اطلاع ثانوي بايد جلوگيري به عمل بيايد. 
در اين زمينه مهندس محمد زرندي سرپرست معاونت شهرسازي و معماري شركت عمران شهر جديد پرند در گفتگو با روابط عمومي اعلام نمود : كميسيون ماده5 شهر پرند برخلاف طرح جامع اين شهر، كاربري 9قطعه مسكوني از مجموعه باغ­ويلاها در شمال فاز3 پرند را تغيير داده و مجوز احداث هايپرماركت (مجتمع تجاري) را روي اين قطعات در زميني به مساحت 3200 مترمربع با تراكم 4طبقه (شامل 2طبقه منفي و 2 طبقه در ارتفاع) صادر كرده است. 
زرندي تصريح كرد: در طرح جامع شهر جديد پرند، محل ساخت اين مجتمع تجاري جزو پهنه مسكوني تعريف شده و كميسيون ماده5 در يك جلسه و بدون هماهنگي و اطلاع شركت عمران نمي­تواند كاربري يك يا چند قطعه زمين را تغيير دهد.
سرپرست معاونت شهرسازي و معماري شركت عمران شهر جديد پرند با انتقاد از رويه­اي كه در كميسيون­هاي ماده5 براي دور زدن مقررات صريح طرح­هاي جامع شهري باب شده است، افزود: اخيراً در پرند شاهد هستيم حيات خانه­هاي ويلايي را هم تغيير كاربري مي­دهند و براي آن جرايم ريالي در كميسيون ماده 100 تعيين و دريافت مي­كنند در حاليكه چنين تخلف ساختماني در حيطه جريمه مالي نمي­گنجد. 
زرندي با اشاره به اينكه گزارش احداث مجتمع تجاري در زمين­هاي مسكوني شهر جديد پرند و مجوزي كه براي اين منظور در كميسيون ماده5 صادر شده است را به دبيرخانه شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور ارايه كرده­ايم، گفت: دبيرخانه شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور به صراحت بر هماهنگي كميسيون ماده5 با شركت عمران شهرهاي جديد قبل از تشكيل جلسات و حضور نماينده شهرهاي جديد در اين جلسات تاكيد كرده است. 
تهيه و تنظيم:روابط عمومي شركت عمران شهر پرند



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 آذر 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->