عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ساخت مترو در شهرهای اقماری پایتخت پس از سال ها هنوز وضع مبهمی دارد.

متروی تهران - پرند، متروی تهران - ورامین - گرمسار و متروی تهران - پردیس گرچه در دهه اخیر همواره در وعده‌ها و پیش‌بینی‌های دولت جزو سرفصل‌ها بودند اما سخنان و عملکرد دولت یازدهم نشان می‌دهد تمایل چندانی برای توسعه متروی اقماری تهران وجود ندارد.

براساس قانون، دولت مسئول تأمین هزینه‌های توسعه مترو در شهرهای اقماری تهران است و در راه اجرا، شهرداری تهران را به‌عنوان پیمانکار برگزیده بود اما هزینه طرح‌های مذکور را تأمین نمی‌کند. دولت در آخرین تصمیم در آخرین روز کاری سال گذشته طرح ساخت متروی تهران - ورامین - گرمسار به طول 110کیلومتر را به راه‌آهن سپرد تا به جای مترو، قطار حومه‌ای در یکی از اصلی‌ترین خطوط اقماری پایتخت به‌کار گرفته شود.

سیدحسین هاشمی ، استاندار تهران شب‌دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی در این‌باره اعلام کرد: «می‌خواهیم حمل‌ونقل ریلی و مترو را برای اتصال شهرستان‌ها به هم انجام دهیم و دولت حمایت کامل را برای بخش خصوصی انجام خواهد داد.» وعده دولت درباره به‌کارگیری مترو در شهرهای اقماری تهران در شرایطی عنوان شده که هنوز سرنوشت هیچ‌یک از خطوط متروی اقماری مشخص نشده و تکمیل روند ساخت آنها ابهام دارد. عملکرد نامشخص دولت در متروی شهرهای اقماری تهران درحالی است که تاکنون میلیاردها تومان بودجه عمومی کشور صرف مطالعه و آغاز ساخت این پروژه‌ها شده و مشخص نیست اقلام هزینه شده، با جابه‌جایی یا تعطیلی طرح‌های مترو چه خواهد شد.

  • ۶‌ماه و 400میلیارد

متروی شهر جدید پرند براساس آخرین اعلام، ۸۰ درصد در بخش زیرسازی و روسازی پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل ۲۰درصد باقیمانده این پروژه ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر این اعتبار تأمین شود، این پروژه در سال‌جاری تکمیل خواهد شد. هابیل درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره وضعیت متروی شهر جدید پرند می‌گوید: اگر منابع تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کند و مشکل اعتباری آن رفع شود، متروی پرند طی ۶‌ماه کاری به بهره‌برداری می‌رسد.

  • 64‌ماه متروسازی

عملیات اجرایی پروژه متروی شهر جدید پرند از 64‌ماه پیش یعنی بهمن‌ماه سال‌۸۸ آغاز شد تا حمل‌ونقل عمومی پایتخت برای اتصال به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و شهر پرند بهبود یابد. از دیگرسو پروژه متروی تهران - پرند، پروژه‌ای مهم و استراتژیک برای اتصال تنها فرودگاه بین‌المللی تهران محسوب می‌شد اما دولت به‌رغم تمام وعده‌ها هنوز پرداخت‌های مالی خود برای تکمیل این حمل ونقل پرمخاطب را به فرجام نرسانده است.

  • وعده‌ای که به سامان نرسید

در سال‌های اخیر وعده‌های مکرر رئیس‌جمهور سابق و دولت دهم موجب شد بسیاری از جمعیت ساکن فعلی پرند، با پشتوانه «متروی در حال احداث» در پرند مسکن گزینند. بدین سبب مترو به اولویت اصلی و صد درصدی شهروندان پرند تبدیل شده تا از مشکلات و سختی‌ها در شبکه حمل‌ونقل شهری واستفاده از ناوگان اتوبوسرانی و خودروهای شخصی و تاکسی‌ها رهایی یابند. از سوی دیگر نامگذاری پرند به‌عنوان پایتخت مسکن مهر کشور باعث شد تمایل متقاضیان به سکونت در این منطقه افزایش یابد و این امر موجبات جذب سرریز جمعیتی در این شهر را فراهم کند.

براساس طرح جامع شهری، پرند باید ۷۰۰هزار نفر جمعیت را در خود جای دهد. ساخت متروی شهر جدید پرند و فرودگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) براساس طراحی‌ها از نوع برون شهری به طول 52کیلومتر با طویل‌ترین پل متروی کشور به طول 700متر و 2بانده پیش‌بینی شده بود.

عباس گرامی، معاون عمرانی شرکت متروی تهران نیز معتقد است محدودیت مالی، شرکت متروی تهران را به‌عنوان پیمانکار با مشکل مواجه کرده که در این خصوص، به محض انجام توافقات و تأمین منابع مالی، توسعه اقماری خطوط نیز به اجرا در‌خواهد آمد و طی 2سال به اتمام خواهد رسید. برای نمونه علاوه بر توسعه خطوط متروی پرند و ورامین، برای توسعه خط ۲ مترو به سمت سرخه حصار و پس از آن شهر پردیس نیز برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته اما همه‌‌چیز منوط به همکاری و عمل دولت به تعهدات است.

  • آیا متروی تهران - پرند هم تعطیل می‌شود؟

10آبان سال گذشته بود که یکی از اعضای دولت در ایستگاه قطار ورامین صحبت از قطار حومه‌ای به جای مترو کرد. چند‌ماه بعد هیأت دولت با مصوبه‌ای این تصمیم را تأیید کرد تا مترو به ورامین و گرمسار نرسد. درباره متروی تهران- پرند نیز این ابهام وجود دارد که طرح تعطیل و به جای آن قطار راه‌اندازی شود. وزیر راه و شهرسازی ‌ 27آبان 93 از اتصال خط آهن تهران ـ قم به متروی پرند خبر داد. عباس آخوندی ‌‌ در سفر به استان قم گفت: خط آهن تهران-قم به متروی فرودگاه امام خمینی (ره) متصل می‌شود و راه‌آهن مأموریت دارد تا موضوع اتصال مستقیم فرودگاه امام‌خمینی(ره) را به فرودگاه مهرآباد از طریق ریل بررسی کند. البته تاکنون مصوبه‌ای از هیأت دولت درباره تعطیلی متروی پرند به گوش نرسیده اما با روند بی‌اعتنایی دولت به متروی اقماری تهران، گمان تعطیلی متروی پرند نیز تقویت می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند مهندس علی یحیی پور بیان کرد:
عملیات اجرایی پروژه متروی شهر جدید پرند در بهمن ماه سال ۸۸ آغاز شد و هدف از اجرایی این پروژه بهبود و گسترش حمل و نقل عمومی این شهر و امکان دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و کلان شهر تهران در3 فاز بود.
این مسیر ریلی ، خطی است که با همکاری شرکت مترو و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامیایران رجاء اجرا ء می‌شود .
پروژه متروی فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند، پروژه‌ای مهم و استراتژیک برای اتصال فرودگاه بین المللی امام خمینی (ر ه) به تهران از طریق ریل است که می تواند به یکی از خطوط  پر تردد مترو تبدیل و دسترسي آسان شهروندان و مسافران  را به مقصد فراهم سازد.
  مترو وسیله حمل و نقل عمومی به  اولویت اصلی و صد درصدی شهروندان پرند تبدیل شده است تا از مشکلات و سختی ها در شبکه حمل و نقل شهری واستفاده از ناوگان اتوبوسرانی وخودروهای شخصی و تاکسی ها رهایی یابند .
پرند پایتخت مسکن مهر کشور نام گرفته و براساس طرح جامع شهری باید ۷۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای دهد و با تامین تسهیلات و حمل و نقل عمومی سریع برای ساکنان این شهر و احداث زیرساخت ها ی مورد نیاز در این شهر جدید ، تمایل متقاضیان به سکونت را بوجود آورده واین امرموجبات جذب سرریز جمعیتی در این شهررا فراهم نموده است.
ساخت متروی شهر جدید پرند و فرودگاه بین‌المللی امام‌(ره) از نوع برون شهری به طول 52کیلومتر و طویل ترین پل متروي كشور به طول 700 متر و نيز مهم‌ترین ایستگاه­های مترو کشور در مسير آن قرار مي‌گيرد و دوره ساخت آن پنج ساله و دو بانده پیش‌بینی شده  است .
مسیر متروی پرند از انتهای خط یک شروع  و با عبور از ضلع غربی اتوبان تهران قم و اراضی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شهر جدید پرند خواهد رسید.
پروژه مترو فرودگاه امام خمینی(ره)- (حد فاصل ایستگاه شاهد تا پرند) مشتمل بر 6 ایستگاه؛ از ایستگاه شاهد شروع و به موازات بلوار بهشت زهرا(س) به سمت غرب و تا آزادراه تهران– قم امتداد یافته و در کیلومتر 25 آزاد‌راه تهران – قم با تغییر مسیر به سمت غرب با ورود به اراضی فرودگاه امام خمینی(ره) ادامه یافته و به موازات بزرگراه داخلی فرودگاه که دو آزادراه قم و ساوه را به هم متصل می‌نماید، پس از عبور از جاده قدیم ساوه و آزادراه ساوه، به شهر جدید پرند می‌رسد.
 امید است با همت دولت تدبیر و امید پروژه مترو با حساسیت موضوع  تردد مسافران به فرودگاه بین المللی امام خمینی وپرند به سرحد مقصود خود برسد حال این مقصود می تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی محیط زیست که معضلی مهم ملی و بین المللی است داشته باشد .
دنیای توسعه یافته در تلاش است تا بدون آلودگی زیست محیطی،شهر های سنتی خود را به شهرهای مدرن تبدیل کنند حال اینکه شهر پرند در بدو امر شهری مدرن است آنها اولین اقدام را توسعه  حمل ونقل عمومی از طریق ایجاد مترو می دانند،تا امکان آزاد سازی فضاهای شهری فراهم شود و تجمعات انسانی وترددهای عظیم توسط ایستگاههای مترو ساماندهی گردد .
حاصل کار، صرفه جوییهای بسیار زیادی داردکه هم اکنون دولت هزینه های آن را پرداخت می نماید.این هزینه ها چه بصورت یارانه های سوخت،توسعه وتعریض و استهلاک معابر و چه بصورت باز خورد تورمی آن که با کسر بودجه در هزینه های دولتی منظور می شود انعکاس پیدا می کند.
آثار مثبت اقتصادی راه اندازی مترو پرند بر زندگی شهروندان بی گمان،حضور مترو به تحولات زیادی در زندگی شهروندان ساکن در مجموعه شهری پرند منجر خواهد شد که کاهش اتلاف وقت و انرژی ،افزایش سلامت روانی و جسمی ، کاهش مرگ ومیر و صدمات ناشی از تصادفات رانندگی ،کاهش استهلاک وسایل نقلیه شخصی از جمله آنهاست . قابل ذکر است که حضور مترو فقط به استفاده کنندگان مستقیم آن سود نمی رساند ، بلکه به افراد درحال تردد در خیابانها و بزرگراهها کمک می کند ، با کاهش مشکلات روانی ناشی از ترافیک  که با اهمیت گسترش خطوط مترو آشکار تر می شود .
حال با توجه به وجود حمل و نقل عمومی از جمله مترو و فرودگاه که از مولفه های شهرهای فرا ملی است می توان به جذب سرمایه گذاران در این شهر کمک کرد



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
 مترو تهران - ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری از سوی مدیریت شهری به توسعه حمل و نقل ریلی پایتخت اختصاص یافته است. این مبلغ قرار است برای تکمیل و راه اندازی خطوط ۷، ۴و ۳مترو صرف شود.

شهرداری تهران در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 100میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص داد. این در حالی است که از سوی دولت در سال93تنها مبلغ 195میلیارد تومان اعتبار برای مترو تهران مصوب و از این میزان نیز تنها 109میلیارد پرداخت شد. براساس قانون باید دولت هم به‌اندازه شهرداری برای توسعه مترو اعتبار اختصاص دهد.

به گفته مسعود رنجبریان، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، امسال بالغ بر 1800میلیارد تومان بودجه مستقیم به توسعه حمل‌ونقل ریلی از سوی شهرداری تهران اختصاص یافته و همچنین بیش از 350میلیارد به‌منظور تملک‌های موجود در مترو و 330میلیارد هم بابت بازپرداخت فاینانس‌های مترو درنظر گرفته شده است.

  • لزوم همراهی دولت با شهرداری

توسعه حمل‌ونقل ریلی یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان است که دولت نیز باید در این مهم همگام با شهرداری تهران در توسعه مترو قدم بردارد. این در حالی است که تنها 235میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای توسعه حمل و نقل ریلی پایتخت در سال 94مصوب شده است و این رقم در مقایسه با بودجه شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل ریلی رقمی بسیار ناچیز و کمتر از 10درصد بودجه شهرداری است که با درنظر گرفتن قوانین بالادستی مثل قانون حمایت از حمل‌ و نقل ریلی مصوب مجلس شورای اسلامی، انتظار مدیریت شهری از دولت اختصاص حداقل 2هزار و430میلیارد تومان اعتبار برای توسعه متروی تهران در سال‌جاری است.

  • اولویت‌های بهره‌برداری مترو

اولویت‌های توسعه مترو در سال‌جاری در 4خط موجب افزایش ایستگاه‌ها و توسعه خطوط ریلی می‌شود. یکی از این اولویت‌ها،توسعه متروی تهران تکمیل و توسعه نیمه شمالی خط 3مترو است که تا شهرک قائم واقع در بزرگراه ارتش امتداد پیدا خواهد کرد. توسعه 
خط 4مترو تا فرودگاه مهرآباد از دیگر فعالیت‌های سال 94شهرداری تهران خواهد بود. مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اولویت‌های بعدی گفت:

تکمیل و راه‌اندازی نیمه شمالی خط 7مترو تهران در سال‌جاری، همچنین بهره‌برداری تعدادی از ایستگاه‌های این خط در دستور کار قرار دارد. وی با بیان اینکه از سویی تلاش می‌شود در سال 94بخش‌هایی از خط 6مترو نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تصریح کرد: تونل‌سازی‌ خط6در دست اجراست و انتظار می‌رود درصورت تحقق اعتبارات دولتی، بخش‌هایی از این خط نیز در سال 94راه‌اندازی و تکمیل شود. در بخش برون‌شهری نیز بهره‌برداری از 52کیلومتر مسیر از بخش جنوبی خط یک حدفاصل حرم مطهر تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و سپس شهر جدید پرند درصورت تأمین اعتبار از سوی دولت از دیگر پروژه‌های متروی تهران در سال‌جاری است.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهر پرند،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394

زمان، سرعت، پیشرفت و تامین نیازهای جامعه و روزانه شهروندان یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود. 
 
تردد و به موقع رسیدن به امور و نیازهای روزانه شهروندان یکی از بزرگترین دغدغه های مسئولان است، احداث  خطوط مختلف مترو در نقاط مختلف تهران وشهرستان های بزرگ این شهر بزرگ از بزرگترین اقدامات مسئولان است. 

اما این بار اهالی شهر جدید پرند از تاخیر افتتاح مترو پرند گلایه های بسیاری دارند و بی صبرانه در انتظار افتتاح و بهره داری از مترو پرند هستند. 

موضوع را با مسئولان مترو پیگیر شدیم آن ها در پاسخ به ما گفتند: در صورت تامین منابع مالی ظرف مدت 8ماه مترو پرند تکمیل خواهد شد. 
ایستگاه های شاهد تا فرودگاه تا سال 94 به بهره برداری می رسد. 



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 1 دی 1393

به گزارش  «پرند پرس» شهرک صنعتی پرند به عنوان یکی از بزرگترین شهرکهای استان تهران دارای دو فاز کاملا متفاوت از یکدیگر است که برغم فاصله جغرافیایی بسیار کم و قرار گیری در محوطه ای چند هکتاری متاسفانه از زمین تا آسمان باهم تفاوت دارند، در حالیکه فاز دوم این شهرک از هرگونه امکانات و خدماتی بی نیاز است، فاز اول در پیچ و خم بهره مندی از ابتدایی ترین خدمات به سر می برد بنحویکه فاز اول این شهرک امروز پس از هشت سال نامه نگاری و تلاش بی وقفه غرق در معضلات است.

به دنبال این مشکلات اغلب صنعتگران شهرک مذکور رفتن را بر ماندن ترجیح داده و به فکر سرمایه گذاری خود در حوزه های دیگری هستند، جایی که شاید دیگر دغدغه “تولید داخلی، خودکفایی ملی و اقتصاد مقاومتی” در آن مطرح نباشد….!

در این راستا نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و اعضای هیئت مدیره فاز اول شهرک صنعتی پرند شب گذشته طی نشستی دور هم گرد آمدند تا با بررسی و تحلیل معضلات موجود به راه حلی کاربردی دست یابند بلکه بتوان این شهرک صنعتی را از تعطیلی رهاند تا هم چرخ صنعت بچرخد و هم از خانه نشینی صدها کارگر جلوگیری شود.

عمده مشکل شهرک صنعتی نبود آب شرب و گاز شهری

به گزارش مهر در این جلسه رئیس هیئت مدیره فاز اول شهرک صنعتی پرند ضمن گلایه از بی توجهی برخی مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: حدود هشت سالی است که صنعتگران این شهرک در سایه بی توجهی افرادی که مدعی حمایت از تولید و صنعت بودند غرق شده و دریغ از حتی یک پاسخ منطقی به مطالبات صاحبان تولید در این شهرک.

محمدتقی محمدی عمده مشکلات شهرک را نبود انشعاب آب شرب و گاز شهری توصیف کرد و اظهار داشت: صاحبان صنعت و تولید طی این هشت سال با وجود همه بی مهری و بی آبی و نبود گاز شهری مقاومت کردند که می توان به جرات گفت که این افراد ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند چرا که همین افراد می توانستند سرمایه های میلیاردی خود را به نقطه دیگر منتقل کنند.

وی ادامه داد: فاز اول شهرک صنعتی پرند در واقع با هدف ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی برای جوانان جویای کار منطقه و کمک به چرخه اقتصادی کشور در حاشیه پایتخت راه‌اندازی شد اما متاسفانه امروز کمتر از هزار شغل آن هم با وضعیت ناپایدار ایجاد شده و بخش عمده واحدهای تولیدی و صنعتی نیز به دلیل نبود امکانات به مرز تعطیلی و اخراج کارگران رسیده اند.

مسئولان به نامه و طومارها جواب نمی دهند

این مسئول، وضعتی موجود شهرک را بحرانی خواند و اضافه کرد: هشت سال تمام در مقابل تحریمهای ناجوانمردانه غرب و بی مهری های دولتهای گذشته مقابله کردیم و با روی کار آمدن دولت جدید امیدوار بودیم این قفل با کلید دولت تدبیر و امید برای همیشه باز شود اما متاسفانه تا به امروز هیچکس سراغ ما را نگرفته، برای حل این معضل دفتر هیئت امنای شهرک بیش از ده ها نامه و طومار به متولیان امر ارسال کرد و تاکنون به هیچ یک از مرسوله های ما پاسخی داده نشده است.

محمدی با اشاره به هزینه هنگفت احداث فاز اول شهرک صنعتی پرند گفت: متولیان امر اگر به فکر رونق صنعت و تولید نیستند ای کاش حداقل کمی به فکر سرمایه عظیمی باشند که با هدف رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور در این منطقه هزینه شده، در این شهرک حدود ۲۲۰ واحد واگذاری زمین صورت گرفته که متاسفانه ده ها واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شده و حدود ۴۰ واحد باقیمانده نیز نفس های پایانی خود را به امید حرکتی کارآمد در سینه حبس کرده اند.

عملیاتی شدن تعهدات سازمانهای خدمات رسان به ویژه اداره گاز و آبفا را مهمترین عامل برون رفت از این بحران دانست و تاکید کرد: با وجود اینکه لوله های گاز تا مرکز شهر صنعتی منتقل و تمام نقشه های لوله کشی نیز تهیه شده و به تائید کارشناسان مربوطه رسیده اما دلیل کم کاری و بی توجیه های صورت گرفته در این چند سال که موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی شده، مشخص نیست.

این صنعتگر در ادامه شرایط سخت گیرانه بانکها در ارائه تسهیلات، بی‌ثباتی قوانین و مقررات مربوط به تولید و سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین مشکلات فضای کسب و کار برشمرد و از مسئولان ذیربط خواست تا در اسرع وقت به این مشکلات رسیدگی کنند.



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 927
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 23 آذر 1393

علی‌اکبر روح‌نواز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خط مترو مهرآباد از ایستگاه بیمه در خط 4 به طول 2/5 کیلومتر منشعب می‌شود، گفت: این خط دارای سه ایستگاه است که ایستگاه اول ایستگاه بیمه و ایستگاه‌های بعدی نیز در ترمینال 1 و 2 و دیگری ایستگاه ترمینال 4 و 6 طراحی شده است.
روح‌نواز با بیان اینکه 60 درصد ساخت خط مترو فرودگاه مهرآباد تمام شده است، گفت: ساخت مابقی کارهای این خط در اولویت‌های کاری امسال قرار دارد و امیدواریم تا پایان امسال شاهد افتتاح مترو فرودگاه مهرآباد باشیم.
وی همچنین از بازدید قائم‌مقام قالیباف از روند ساخت خط متروی تهران- پرند به طول 50 کیلومتر خبر داد و گفت: این خط مترو جزو خطوط اقماری محسوب می‌شود و در گذشته قرار بود که وزارت راه به ساخت آن اقدام کند اما در سال 91 و پس از گذشت هشت سال از آغاز این خط ساخت آن به شرکت متروی تهران سپرده شد.
روح‌نواز با بیان اینکه ساخت این خط مترو بدون احتساب ناوگان نیاز به 700 میلیارد تومان اعتبار دارد، ادامه داد: تاکنون دولت 150 میلیارد تومان بودجه تزریق کرده است که پرداخت نشدن مابقی معوقات باعث تاخیر در ساخت این خط مترو شده است.
وی زمان بهره‌برداری از این خط را تا اردیبهشت سال آینده پیش‌بینی کرد.
روح‌نواز با بیان اینکه مقرر شده برای دسترسی آسان‌تر مردم به نمایشگاه شهر آفتاب بودجه فاز یک ساخت متروی پرند را شهرداری تامین کند، گفت: در صورت تامین اعتبار، این بخش از خط مترو ظرف پنج تا 6 ماه تکمیل خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران، ظرفیت جابجایی خط مترو تهران- پرند را در هر ساعت 13 هزار مسافر اعلام کرد و گفت: سرعت قطارها در بخشی از این خط 120 کیلومتر در ساعت طراحی شده است.
روح‌نواز با بیان اینکه عمده مسافران این خط مسافران خارجی و زیارتی خواهند بود، گفت: در صورت تامین ناوگان این خط مترو به شهرداری، در نظر داریم مسافرت‌های شبانه نیز طراحی کنیم تا مردم در طول شبانه‌روز به مترو فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 آذر 1393

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه آخرین جزئیات ساخت مترو تهران – پرند را تشریح کرد و گفت: این دارای پنج ایستگاه شهر آفتاب، واوان، فرودگاه شماره یک، شهر فرودگاهی و پرند است.

به گزارش پایگاه خبری «پرندپرس»، علی اکبر روح نواز از در بازدید قائم مقام شهردار تهران از روند ساخت خط متروی تهران – پرند به طول ۵۰ کیلومتر خبر داد و اظهارداشت: این خط مترو جزو خطوط اقماری محسوب می‌شود و در گذشته قرار بود که وزارت راه به ساخت آن اقدام کند اما در سال ۹۱ و پس از گذشت هشت سال از آغاز این خط مترو، ساخت آن به شرکت متروی تهران سپرده شد و مقرر شد تا این شرکت نسبت به ساخت این خط اقدام کند؛ اما به دلیل عدم تزریق اعتبارات مورد نیاز، ساخت این مترو به تعویق افتاده بود.

روح نواز با بیان اینکه ساخت این خط مترو بدون احتساب ناوگان نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشت، ادامه داد: تاکنون دولت تنها ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه تزریق کرده است که عدم پرداخت مابقی معوقات باعث تاخیر در ساخت این خط مترو شده بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته شریفی نسبت به فاز بندی این خط مترو دستوراتی صادر کرد، گفت: خط مترو تهران- پرند از ایستگاه شاهد در خط یک منشعب شده و به سه فاز دسته بندی شد که فاز یک آن: شاهد تا شهر آفتاب(نمایشگاه بین المللی)، فاز دو: شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) و فاز سه: فرودگاه امام خمینی (ره) تا پرند خواهد بود که قائم مقام شهردار تهران تاکید کرد که تا اردیبهشت ماه سال آینده قرار است فاز یک شهر آفتاب افتتاح شود و باید فاز یک مترو نیز در شهر آفتاب برای تردد شهروندان افتتاح شود.

روح نواز با بیان اینکه مقرر شد برای دسترسی آسان تر مردم به نمایشگاه شهر آفتاب بودجه فاز یک ساخت متروی پرند را شهرداری تامین کند، گفت: در صورت تامین اعتبار، این بخش از خط مترو ظرف پنج الی شش ماه تکمیل خواهد شد.

وی همچنین گفت:‌ شریفی در این دیدار تاکید کرد که قالیباف عنوان کرده که به دلیل پیمودن مسافت زیاد مردم برای رسیدن به فرودگاه امام خمینی (ره) ساخت فاز دوم مترو پرند یعنی از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) نیز جزو اولویت‌های شش ماهه دوم قرار گیرد و شهرداری هزینه آن را تقبل خواهد کرد.

وی گفت: ساخت ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند نیز منتظر اختصاص بودجه خواهد بود.

روح نواز با بیان اینکه خط متروی تهران – پرند جزو خطوط اقماری است که باید دولت نسبت به تامین بودجه آن اقدام کند گفت: با این حال به دلیل دسترسی آسانتر مردم به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، شهرداری این هزینه را تقبل می‌کند.

وی با بیان اینکه خط متروی تهران – پرند دارای پنج ایستگاه به نام‌های شهر آفتاب، واوان، فرودگاه شماره یک، شهر فرودگاهی و پرند است، اظهار کرد: ظرفیت جابجایی خط مترو تهران – پرند در هر جهت و در هر ساعت ۱۳ هزار مسافر خواهد بود گفت: سرعت قطارها در بخشی از این خط ۱۲۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.
روح نواز با بیان اینکه عمده مسافران این خط مترو مسافران خارجی و زیارتی خواهند بود، گفت: در صورت تامین ناوگان این خط مترو به شهرداری،‌ در نظر داریم مسافرت‌های شبانه نیز طراحی کرده تا مردم به صورت شبانه روزی به مترو فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی داشته باشند.

منبع : پرندپرس



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپ ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 12 آذر 1393

شهر جدید پرند،
شهر جدید پرند رباط کریم،
شهر جدید پرند قیمت،
،شهر جدید پرند فاز 6
،شهر جدید پرند کجاست؟
شهر جدید پرند کوزو،
،شهر جدید پرند نقشه
،شهر جدید پرند تهران
،شهر جدید پرند+عکس
،شهر جديد پرند+مسكن مهر
،شهر جدید پرند کجاست؟
،شهر جدید پرند تهران
،شهر جدید پرند نقشه
،شهر جدید پرند فاز صفر
،شهر جدید پرند قیمت
،شهر جدید پرند فاز 6
،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو
،شهر جدید پرند کوزو
شهر جدید پرند رباط کریم،
،شهر جدید پرند
adsl ،شهر جدید پرند
adsl ،در شهر جدید پرند
اینترنت adsl در شهر جدید پرند،
،فاز 1 شهر جدید پرند
کلانتری 17 شهر جدید پرند،
،فاز 1 شهر جدید پرند
،شهر جدید پرند فاز 2
،فاز 2 شهر جدید پرند
،شهر جدید پرند فاز 3
،فاز 3 شهر جدید پرند
،شهر جدید پرند فاز 4
،فاز 4 شهر جدید پرند
،شهر جدید پرند فاز 5
،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند
فاز 5 شهر جدید پرند،
نقشه فاز 5 شهر جدید پرند،
شهر جدید پرند فاز 6،
شهر جديد پرند فاز 6،
نقشه فاز 6 شهر جدید پرند،
شهر جدید پرند فاز 6 کوزو،
فاز 6 شهر جدید پرند،
فاز 6 شهر جديد پرند،
نقشه فاز 6 شهر جدید پرند،
شهر جدید پرند فاز 6 کوزو،
شهرپرند کجاست،
عکس شهرپرند،
امکانات شهرپرند،
سایت شهرپرند،
شوراي شهرپرند،
نقشه شهرپرند،
موقعیت شهرپرند،
عمران شهرپرند،
جمعیت شهرپرند،
دانشگاه شهرپرند،
شهرپرند کجاست،
عکس شهرپرند،
امکانات شهرپرند،
سایت شهرپرند،
شوراي شهرپرند،
نقشه شهرپرند،
موقعیت شهرپرند،
عمران شهرپرند،
املاک شهرپرند،
جمعیت شهرپرند،
adsl شهر پرند،
اینترنت ads ،شهر پرندّ
فاز 0 شهر پرندّ،
شهر پرند فاز 1،
فاز 2 شهر پرند،
شهر پرند فاز 4،
شهر پرند فاز 5،
شهر پرند فاز 6،
املاک پرند،
املاک پرند هواپیمایی،
املاک پرند تهران،
املاک پرند خونه به خونه،
مشاور املاک پرند،
مشاورین املاک پرند،
املاک شهر پرند،
املاک در پرند،
فروش املاک پرند،
قیمت املاک پرند،
املاک پرند تهران،
املاک پرند خونه به خونه،
املاک پرند هواپیمایی،
مشاور املاک پرند،
،مشاورین املاک پرند
املاک شهر پرند،
املاک در پرند،
فروش املاک پرند،
قیمت املاک پرند،
بنگاه املاک پرند،
املاک پرند فاز 2،
مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند کوزو،
مسکن مهر پرند کیسون،
،مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو
،مسکن مهر پرند هسا
،مسکن مهر پرند ورود متقاضیان
،مسکن مهر پرند ثبت نام
مسکن مهر پرند پروژه هسا،
مسکن مهر پرند شرکت کوزو،
مسکن مهر پرند مپسا،
،مسکن مهر پرند کوزو
مسکن مهر پرند کیسون،
مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو،
مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند هسا،
،مسکن مهر پرند ورود متقاضیان
مسکن مهر پرند ثبت نام،
مسکن مهر پرند پروژه هسا،
مسکن مهر پرند شرکت کوزو،
مسکن مهر پرند مپسا،
www ،مسکن مهر پرند
مسکن مهر پرند هسا 1،
،مسکن مهر پرند فاز 1
،ثبت نام مسکن مهر پرند 1392
مسکن مهر پرند پروژه هسا 1،
ثبت نام مسکن مهر پرند 1391،
مسکن مهر پرند هسا 1،
مسکن مهر پرند فاز 1،
مسکن مهر پرند پروژه هسا 1،
مسکن مهر پرند هسا 2،
مسکن مهر پرند فاز 2،
مسکن مهر پرند پروژه هسا 2،
مسکن مهر پرند فاز 6 هسا 2،
زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 2،
مسکن مهر پرند هسا 2،
مسکن مهر پرند فاز 2،
مسکن مهر پرند پروژه هسا 2،
مسکن مهر پرند هسا 3،
مسکن مهر پرند فاز 3،
فرم شماره 3 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند هسا 3،
فرم شماره 3 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند فاز 3،
مسکن مهر پرند فاز 4،
مسکن مهر پرند هسا 4،
مسکن مهر پرند کیسون فاز 4،
فروش امتیاز مسکن مهر پرند فاز 4،
فاز 4 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند هسا 4،
مسکن مهر پرند کیسون فاز 4،
مسکن مهر پرند فاز 5،
،مسکن مهر پرند فاز 5 کیسون
زمان تحویل مسکن مهر پرند فاز 5،
مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا،
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5،
عکس مسکن مهر پرند فاز 5،
فاز 5 مسکن مهر پرند،
زمان تحویل فاز 5 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند فاز 5 کیسون،
مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا،
قیمت مسکن مهر پرند فاز 5،
عکس مسکن مهر پرند فاز 5،
مسکن مهر پرند 6،
نقشه فاز 6 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند فاز 6،
مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو،
مسكن مهر پرند فاز 6،
مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون،
مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کوزو،
مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کیسون،
مسكن مهر پرند فاز 6 كوزو،
مسکن مهر پرند فاز 6 هسا،
نقشه فاز 6 مسکن مهر پرند،
فاز 6 مسکن مهر پرند،
تحویل فاز 6 مسکن مهر پرند،
زمان تحویل فاز 6 مسکن مهر پرند،
مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو،
مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون،
مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کوزو،
مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کیسون،
،مسكن مهر پرند فاز 6 كوزو
مسکن مهر پرند فاز 7 کیسون،
مسکن مهر پرند فاز 7 کیسون،
،مسکن مهر پرند 92
،مسکن مهر پرند 91
مسکن مهر پرند بهمن 91،
ثبت نام مسکن مهر پرند 92،
ثبت نام مسکن مهر پرند 91،
ثبت نام مسکن مهر پرند سال 92،
ثبت نام مسکن مهر پرند بهمن 91،
زمان تحویل مسکن مهر پرند سال 92،
تحویل مسکن مهر پرند در سال 92،
ثبت نام مسکن مهر پرند در سال 92،



:: موضوعات مرتبط: فایلهای فروش , آخرین قیمتها , درباره شهر جدید پرند , درباره ما , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , رهن و اجاره , اخبار شهر جدید پرند , مزایده و مناقصه , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپرند، شوراي شهرپرند، نقشه شهرپرند، موقعیت شهرپرند، عمران شهرپرند، جمعیت شهرپرند، دانشگاه شهرپرند، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپرند، شوراي شهرپرند، نقشه شهرپرند، موقعیت شهرپرند، عمران شهرپرند، املاک شهرپرند، جمعیت شهرپرند، adsl شهر پرند، اینترنت ads ،شهر پرندّ فاز 0 شهر پرندّ، شهر پرند فاز 1، فاز 2 شهر پرند، شهر پرند فاز 4، شهر پرند فاز 5، شهر پرند فاز 6، املاک پرند، املاک پرند هواپیمایی، املاک پرند تهران، املاک پرند خونه به خونه، مشاور املاک پرند، مشاورین املاک پرند، املاک شهر پرند، املاک در پرند، فروش املاک پرند، قیمت املاک پرند، املاک پرند تهران، املاک پرند خونه به خونه، املاک پرند هواپیمایی، مشاور املاک پرند، ،مشاورین املاک پرند املاک شهر پرند، املاک در پرند، فروش املاک پرند، قیمت املاک پرند، بنگاه املاک پرند، املاک پرند فاز 2، مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند کوزو، مسکن مهر پرند کیسون، ،مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو ،مسکن مهر پرند هسا ،مسکن مهر پرند ورود متقاضیان ،مسکن مهر پرند ثبت نام مسکن مهر پرند پروژه هسا، مسکن مهر پرند شرکت کوزو، مسکن مهر پرند مپسا، ،مسکن مهر پرند کوزو مسکن مهر پرند کیسون، مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو، مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند هسا، ،مسکن مهر پرند ورود متقاضیان مسکن مهر پرند ثبت نام، مسکن مهر پرند پروژه هسا، مسکن مهر پرند شرکت کوزو، مسکن مهر پرند مپسا، www ،مسکن مهر پرند مسکن مهر پرند هسا 1، ،مسکن مهر پرند فاز 1 ،ثبت نام مسکن مهر پرند 1392 مسکن مهر پرند پروژه هسا 1، ثبت نام مسکن مهر پرند 1391، مسکن مهر پرند هسا 1، مسکن مهر پرند فاز 1، مسکن مهر پرند پروژه هسا 1، مسکن مهر پرند هسا 2، مسکن مهر پرند فاز 2، مسکن مهر پرند پروژه هسا 2، مسکن مهر پرند فاز 6 هسا 2، زمان تحویل مسکن مهر پرند هسا 2، مسکن مهر پرند هسا 2، مسکن مهر پرند فاز 2، مسکن مهر پرند پروژه هسا 2، مسکن مهر پرند هسا 3، مسکن مهر پرند فاز 3، فرم شماره 3 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند هسا 3، فرم شماره 3 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند فاز 3، مسکن مهر پرند فاز 4، مسکن مهر پرند هسا 4، مسکن مهر پرند کیسون فاز 4، فروش امتیاز مسکن مهر پرند فاز 4، فاز 4 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند هسا 4، مسکن مهر پرند کیسون فاز 4، مسکن مهر پرند فاز 5، ،مسکن مهر پرند فاز 5 کیسون زمان تحویل مسکن مهر پرند فاز 5، مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا، قیمت مسکن مهر پرند فاز 5، عکس مسکن مهر پرند فاز 5، فاز 5 مسکن مهر پرند، زمان تحویل فاز 5 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند فاز 5 کیسون، مسکن مهر پرند فاز 5 مپسا، قیمت مسکن مهر پرند فاز 5، عکس مسکن مهر پرند فاز 5، مسکن مهر پرند 6، نقشه فاز 6 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند فاز 6، مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو، مسكن مهر پرند فاز 6، مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون، مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کوزو، مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کیسون، مسكن مهر پرند فاز 6 كوزو، مسکن مهر پرند فاز 6 هسا، نقشه فاز 6 مسکن مهر پرند، فاز 6 مسکن مهر پرند، تحویل فاز 6 مسکن مهر پرند، زمان تحویل فاز 6 مسکن مهر پرند، مسکن مهر پرند فاز 6 کوزو، مسکن مهر پرند فاز 6 کیسون، مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کوزو، مسکن مهر پرند فاز 6 شرکت کیسون، ،مسكن مهر پرند فاز 6 كوزو مسکن مهر پرند فاز 7 کیسون، مسکن مهر پرند فاز 7 کیسون، ،مسکن مهر پرند 92 ،مسکن مهر پرند 91 مسکن مهر پرند بهمن 91، ثبت نام مسکن مهر پرند 92، ثبت نام مسکن مهر پرند 91، ثبت نام مسکن مهر پرند سال 92، ثبت نام مسکن مهر پرند بهمن 91، زمان تحویل مسکن مهر پرند سال 92، تحویل مسکن مهر پرند در سال 92، ثبت نام مسکن مهر پرند در سال 92، ,
:: بازدید از این مطلب : 3024
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 مهر 1393

فارس: وزیر راه و شهرسازی‌ از اتصال خط آهن تهران ـ قم به متروی پرند خبر داد.

‌به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌، عباس آخوندی‌‌ در سفر به استان قم از اتصال خط آهن تهران – قم به مترو فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: مدیر عامل راه‌آهن مأموریت دارد تا موضوع اتصال مستقیم فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را به فرودگاه مهرآباد از طریق ریل با هماهنگی مترو بررسی کند.

براساس این گزارش‌ در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی، امکانات و تاسیسات اداره کل را‌‌ه‌آهن قم نیز مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی، قائم مقام مدیر عامل راه آهن و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار‌ قرار گرفت.

‌در این بازدید قائم مقام راه آهن با استقبال از ورود وزیر راه و هیئت همراه با تشریح موقعیت و امکانات راه‌آهن، پروژه‌های مشترک با استانداری و شهرداری قم را تشریح و خواستار صدور دستور رفع گلوگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها شد.

در ادامه این بازدید در جلسه‌ای موضوعات مطرح و راه‌های برون رفت از مشکلات فعلی و تسریع در اجرای پروژه‌ها توسط وزیر راه و شهرسازی و استاندار قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت نتیجه بررسی های کارشناسی همراه با پیشنهادها، واریانتهای مختلف و نقشه های مربوطه از طریق راه آهن و دفتر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند+عکس شهر جديد پرند+مسكن مهر شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند فاز صفر شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند adsl شهر جدید پرند adsl در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 2 فاز 2 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 3 فاز 3 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 4 فاز 4 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 5 نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند نقشه فاز 5 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند فاز 6 نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهرپرند کجاست عکس شهرپرند امکانات شهرپرند سایت شهرپرند شوراي شهرپرند نقشه شهرپرند موقعیت شهرپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 آبان 1393

ایسنا: مدیر کل حمل و نقل ترافیک شرکت عمران شهر های جدید گفت: در صورت تخصیص اعتبار، فاز یک متروی هشتگرد تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. همچنین مترو پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) تا اواسط سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

حسین رجب‌صالحی  درباره افتتاح پروژه‌های قطار‌های برقی در شهرهای جدید اظهار کرد: 10 پروژه قطار شهری در شهرهای جدید مدنظر قرار دارد که پنج مورد آن در شهرهای هشتگرد، گل‌بهار، پرند و فولادشهر و بهارستان است.

وی افزود: پنج پروژه دیگر در مرحله مطالعه قرار دارد که در شهرهای پردیس، سهند، صدرا و به‌روز ترین آنها در هشتگرد است که به گلشهر کرج متصل می‌شود و از آنجا مستقیما به متروی کرج وصل خواهد شد.

رجب‌صالحی با بیان این‌که پروژه مترو هشتگرد - گلشهر 70 درصد پیشرفت دارد، تاکید کرد: اگر تخصیص اعتبار این پروژه تکمیل شود و حداقل 150 میلیارد تومان به آن اختصاص یابد می‌توان تا پایان امسال فاز یک این خط را راه‌اندازی کرد.

مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید افزود: پروژه‌های بعدی متروی پرند و بهارستان هستند و بعد از آن‌ها پروژه گلبهار است.

به گفته وی پروژه متروی گلبهار 186 میلیون یورو فاینانس دارد که مراحل تامین آن در حال انجام است و تا دو - سه ماه به پایان می‌رسد و سپس عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رجب‌صالحی با اشاره به این‌که از هشتگرد روزانه 150 هزار نفر رفت و آمد دارند، ادامه داد: اگر این تعداد بخواهند با اتوبوس از کرج به تهران بیایند رقمی بالغ بر هزار اتوبوس لازم است که هشتگرد به سمت تهران حرکت کنند و با توجه به تکمیل بودن ظرفیت اتوبان تهران – کرج اگر بخواهیم به حجم ترافیک آن هزار اتوبوس اضافه کنیم دیگر امکان رفت و آمد سلب می‌شود.

مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اعتبارات برای تکمیل متروی هشتگرد از فروش زمین در حال تامین است، افزود: به دلیل رکودی که در بازار مسکن وجود دارد عملا کار تا حدی دشوار شده اما فاز یک به‌طور نهایی در هشتگرد تا اوایل سال 1394 تکمیل خواهد شد.

وی درباره‌ متروی پرند به تهران نیز گفت: مجری این پروژه شهرداری تهران است و آنها باید پاسخگو باشند اما اطلاعات نشان می‌دهد تا اواسط سال آینده این مترو از پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) راه‌اندازی خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند+عکس شهر جديد پرند+مسكن مهر شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند فاز صفر شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند adsl شهر جدید پرند adsl در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 2 فاز 2 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 3 فاز 3 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 4 فاز 4 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 5 نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند نقشه فاز 5 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند فاز 6 نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهرپرند کجاست عکس شهرپرند امکانات شهرپرند سایت شهرپرند شوراي شهرپرند نقشه شهرپرند موقعیت شهرپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 آبان 1393

هابیل درویش با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گفته می شود قرار شده متروی شهرهای اقماری را وزارت راه و شهرسازی و راه اهن آن را دنبال کند گفت: قبل از سال 91 دولت خود اقدام به احداث متروی شهرهای اقماری می کرد اما در سال 91 دولت تمام ساخت متروی حومه تهران را در مصوبه ای در اختیار شهرداری و مترو قرار داد.

وی افزود: متروی حرم امام تا فرودگاه امام و پرند و تهران - ورامین، پیشوا و اسلامشهر - شریف آباد در حال طراحی است و بر اساس قانون به متروی تهران واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: متروی شهر جدید پرند در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 10 درصد آن را ساخته و 19 دهنه پل هم را ساخته و به اتمام رسانده ایم.

وی تاکید کرد: اگر اعتبار دولت به موقع تخصیص یابد در 6 ماه آینده می توانیم متروی پرند را به اتمام برسانیم.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393

 به گزارش صد خبر ، مهندس هابیل درویشی در تشریح آخرین وضعیت خطوط در حال بهره برداری و توسعه ای مترو تهران و حومه، 100 کیلومتر خط مترو در دست ساخت در بخش برون شهری (اقماری) را شامل دو پروژه مترو تهران پرند به طول 52 کیلومتر حدفاصل حرم مطهرامام(ره)- فرودگاه امام (ره)- شهر جدید پرند اعلام کرد و افزود: در سال های گذشته، دولت ساخت و توسعه مترو شهرهای اقماری را به عهده گرفت و قرار شد این پروژه نیز توسط دولت ساخته شود اما وقتی این مسئله به نتیجه نرسید در سال 1391 و در دولت دهم با توافق دولت با شهرداری قرار بر این شد که پروژه مترو تهران- پرند با تامین بودجه صددرصدی دولت توسط شرکت مترو تهران وحومه انجام شود؛ تاکنون حدود 80 درصد پروژه پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبار دولتی می توانیم پروژه را تا 6 ماه کاری به بهره برداری برسانیم.


وی دیگر پروژه برون شهری مترو را تهران-ورامین-پیشوا- گرمسار به طول 110 کیلومتر عنوان کرد و افزود: فاز نخست این پروژه از تهران-ورامین تا پیشوا در حال ریل گذاری است و چنانچه دولت بودجه و اعتبار آن را پرداخت کند برابر زمان بندی بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین با اعلام این که در خطوط یک تا 5 مترو تهران به طول 152 کیلومتر و 87 ایستگاه به طور میانگین روزانه بیش از 3 میلیون سفر جابجا می شود، گفت: هم اکنون برای خطوط دردست ساخت مترو تهران و حومه که در 200 جبهه کاری در دست انجام است، حدود 10 هزار نفر به طور مستقیم و بیش از 20 هزار نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند.

وی گفت: اولویت بخشی ما به استفاده از روش حفاری دستی بر روش حفاری مکانیزه نه تنها موجب تسریع در پیشرفت کار است بلکه توانسته بخش بزرگی از متخصصان کشور و جوانان را در صنعت مترو به عنوان یک صنعت پیشرو مشارکت بخشد؛ به معنای دیگر امروز صنعت مترو سرآمد حمایت از تولید داخل است و ما به این افتخار می کنیم.

وی با اشاره به این که امروز به اشتباه نسخه مترو را به مثابه یک فعالیت صرف عمرانی می پیچند، گفت: هر چند ماهیت کار مترو، عمرانی است اما بخش عمرانی در صنعت مترو کمتر از 40 درصد آن را شامل می شود این در حالی است که مترو یک صنعت است و به هیچ عنوان قابل قیاس با پروژه های عمرانی نیست و لذا بخش تجهیزات آن بسیار حساس و بااهمیت است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بیان جزئیات پیچیده فنی و اجرایی صنعت مترو اظهار داشت: در یک کیلومتر خط مترو، به اندازه 12 هزار متر مربع ساختمان سه طبقه و با همه معارض های متعدد تاسیسات شهری و ...،4 کیلومتر ریل گذاری، حدود یک کیلومتر ریل سوم، بیش از 5 کیلومتر کابل های فشار قوی، سیگنالینگ (کنترل و هدایت قطارها) و بسیاری اقدامات دیگر انجام می گیرد.

درویشی با اعلام این که هم اکنون در زمینه توسعه مترو تهران و حومه، بخش سیویل (ساختمان تونل و ایستگاه ها) به طور صد درصد خوکفایی حاصل شده است گفت: در بخش تجهیزات این میزان از خودکفایی به حدود 54 درصد رسیده است و امیدواریم در آینده بتوانیم در راستای اهداف مدنظر در اقتصاد مقاومتی این بخش از صنعت مترو را نیز به مانند بخش ساختمانی آن به خودکفایی صد درصدی برسانیم و از توان مهندسی بومی بهره مند شویم.

وی در ادامه با اعلام این که شرکت مترو تهران و حومه هم اکنون 200 کیلومتر خط در دو بخش برون شهری (اقماری) و درون شهری (شهر تهران) در دست ساخت دارد گفت: این میزان از فعالیت در بخش مترو در هیچ جای دنیا سابقه ندارد به طوری که در شهری مثل مسکو در طول سال حدود 8 کیلومتر خط مترو توسعه و بهره برداری می شود و حال آن که شرکت مترو تهران به شرط تامین بودجه و حمایت های لازم، قادر است سالیانه بیش از تعهد خود خط مترو جدید تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه در تشریح خطوط مترو در دست ساخت درون شهری نیز اظهار داشت: هم اکنون خط 3 به طول 37 کیلومتر، خط هفت به طول 27 کیلومتر و خط شش به طول 31 کیلومتر در مرحله ساخت است که بخش شمالی خط 3 به طول حدود 18 کیلومتر و دو کیلومتر خط مترو فرودگاه مهرآباد (ایستگاه تبادلی بیمه درخط 4 مترو) در اولویت کاری امسال این شرکت می باشد.

وی خط مترو فرودگاه مهرآباد را از نظر طراحی، ساخت و بهره برداری ایستگاه ها و قطارها و نیز سرفاصله قطارهای آن متفاوت از همه خطوط و ناوگان موجود مترو تهران و حومه توصیف کرد و افزود: سرفاصله حرکت قطارها دراین خط حدود 2 دقیقه پیش بینی شده و طراحی واگن ها به گونه ایست که مسافران بتوانند چمدان و لوازم همراه خود را با خود به راحتی حمل کنند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اعلام این که قطارهای خط مترو فرودگاه مهرآباد به تعداد 4 رام در دست ساخت است گفت: ویژگی منحصر به فرد دیگر این خط این است که قطارها بتوانند حتی هوشمند و بدون راهبر(راننده) تردد کنند.

درویشی مسیر خط7 مترو تهران را حدفاصل شهرک امیرالمومنین(ع)- ورزشگاه تختی -خیابان شهید محلاتی-هفده شهریور-میدان محمدیه-اتوبان نواب(بریانک)-خیابان انقلاب اسلامی- میدان توحید -بیمارستان امام-برج میلاد- بیمارستان میلاد -میدان صنعت با 25 ایستگاه اعلام کرد و گفت: بیش از 12 کیلومتر از این خط در فاز نخست حدفاصل میدان محمدیه تا بوستان گفتگو که عملیات ساخت در آن در حال انجام است به شرط تامین مالی پروژه تا شهریورسال آینده به بهره برداری می رسد و مابقی پروژه تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید.

وی یادآور شد: این پروژه بیش از هفت سال است که آغاز شده و تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و لذا برای رسیدن به برنامه زمان بندی تکمیل و افتتاح پروژه نیازمند حمایت بیش از پیش مالی و پشتکار است که بحمدالله با وجود همت جهادی ستودنی در شرکت مترو پیمانکار، این پروژه هم همانند بخش جنوبی خط سه مترو به درستی مدیریت و عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) در خصوص خط 6 مترو تهران نیز بیان داشت: این خط 31 کیلومتری با 27 ایستگاه از دولت آباد در شمال شهر ری شروع و پس از گذر از محلات واقع در جنوب شرق تهران، منجمله کیان شهر، تیردوقلو، هفده شهریور، میدان خراسان، میدان شهدا، میدان امام حسین(ع)، میدان سپاه، میدان هفتم تیر و پارک لاله و... نهایتاً وارد کن در شمال غرب تهران می شود؛ در حال حاضر 7 کیلومترتونل این خط تا میدان سپاه توسط یک دستگاه TBM (ماشین حفار) با 18 درصد به اتمام رسیده و مابقی این پروژه بر اساس فازبندی سه گانه به روش حفر دستی که از نظر سرعت کار پنج برابر TBM پیشرفت دارد در دست انجام است.

درویشی در باره خط 3 به طول 37 کیلومتر در امتداد اتوبان آزادگان در جنوب غرب تا شهرک قائم در شمال شرق نیز گفت: حدود 20 کیلومتر از این خط حدفاصل اتوبان آزادگان تا ایستگاه مصلی امام(ره) امسال به بهره برداری رسید و مابقی آن به طول 17 کیلومتر از مصلی امام(ره) در امتداد خیابان شهید قدوسی، اتوبان صیاد شیرازی ، پل مغان، پل گیلان، نوبنیاد، ازگل، مینی سیتی، شهرک شهید محلاتی و نهایتاً شهرک قائم(عج) در سه شیفت و 60 جبهه کاری در حال ساخت و فعالیت است که مطابق برنامه زمان بندی پایان سال به بهره برداری می رسد.

رکورد زنی در مترو

وی ساخت تونل (روش دستی) بیش از 400 متری در طول یک هفته در بخش شمالی این خط را جزو رکوردهای بی نظیر در تاریخ مترو دانست و گفت: این پروژه به خاطر مشکلات گوناگون منجمله یک توده سنگ به طول 400 متری در حالت معمولی در کمتر از 4 سال به اتمام نمی رسید اما بحمدالله با ایده های ابتکاری نه تنها این مانع بزرگ را از پیش رو برداشتیم بلکه ثابت کردیم که می توانیم با شیوه جهادی پروژه چهارساله را در عرض یک سال تکمیل و بهره برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (حومه) با بیان این که از زمان شروع به ساخت مترو در ایران روال این بوده که بخش های مختلف کار به ترتیب پیش برود، خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به کار، با همت جهادی تصمیم گرفتیم همه بخش ها را همزمان در پروژه پیش ببریم به طوری که هم اکنون در بخش شمالی خط سه همزمان با تونل، خط گذاری نیز انجام و تجهیزات نصب می شود.

درویشی با تقدیر از توجه ویژه شورای شهر تهران و شهرداری به پروژه های مترو خطاب به اعضای کمیسیون عمران شورای شهر بیان داشت: حضور شما در پروژه و بازدید میدانی از کارگاه ها و طول خط در دست ساخت، روحیه مضاعفی به خدمتگزاران مردم در مترو و پیمانکاران می بخشد و نتیجه موثر این بازدیدها در جریان حضور منظم شهردار تهران ، قائم مقام و معاونان ایشان در بخش شمالی خط سه و فاز میانی خط هفت به خوبی هویداست.

وی همچنین در پاسخ به سئوال اعضای شورای اسلامی شهر درباره تامین پله های برقی ایستگاه های در دست ساخت نیز بیان داشت: در گذشته، نخست جای پله ها در ایستگاه ساخته می شد و سپس بر آن مبنا، پله برقی اندازه گیزی و سفارش کار می شد اما از مدتی پیش به این نتیجه رسیدیم که پله ها را سفارش بدهیم و مطابق با ابعاد آن در ساختمان ایستگاه جای پله ها را طراحی و نصب کنیم واین موجب می شود تا هیچ ایستگاهی بدون پله برقی نباشد؛ از همین جا اعلام می کنم با سفارش ساخت حدود 450 دستگاه پله برقی سنگین از برندهای معروف دنیا،هیچ ایستگاهی در مترو تهران و حومه بدون پله برقی نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران همچنین خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: چنانچه پروژه های در دست ساخت کنونی مترو به اتمام برسد سهم ناوگان مترو از سفرهای درون شهری بالغ بر 10 میلیون سفر روزانه افزایش خواهد یافت و روزانه حدود هشت میلیارد تومان صرفه جویی در سوخت را به دنبال دارد.

درویشی از اعضای شورای شهر تهران خواست از دیگر پروژه های در دست ساخت مترو نیز بازدید کنند که این پیشنهاد با استقبال اعضای کمیسیون عمران مواجه شد.

همچنین به دعوت احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، قرار شد مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در صحن علنی اولین جلسه شورای شهر گزارشی از روند پیشرفت خطوط مترو را تشریح کند.


:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393

خبرگزاری آریا-مجری طرح مترو خط مرقد مطهر امام خمینی (ره)-پرند رباط کریم از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث این خط خبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا، دفتر غرب تهران؛ حسینی گفت: در صورت تامین اعتبارات از سوی دولت طی سال جاری این خط در ایستگاه فرودگاه امام (ره) و شهر آفتاب مسافرگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه خط مرقدامام خمینی(ره) - پرند ادامه پروژه خط یک مترو است که از منتها علیه این خط از ایستگاه شاهد منشعب شده و به ایستگاه شهرآفتاب می رسد، بیان کرد: اکنون در ایستگاه شهرآفتاب در بخش ساختمانی و سیویل 90 درصد پیشرفت داشته ایم و تنها عملیات نازک کاری و تاسیسات در این ایستگاه باقی مانده است.

وی افزود: این خط با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. به طوری که در بخش ایستگاه ها و سازه ها بیش از 90 درصد پیشرفت داشته ایم. در تمام مسیر خاک ریزی ها انجام شده و پل ها ساخته شده است.

حسینی تصریح کرد: این خط شامل ایستگاه های شهرآفتاب، ایستگاه واوان، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه شهر جدید پرند است که در فاز بعدی و طرح های آتی این پروژه، ایستگاه شماره 2 فرودگاه امام خمینی(ره) نیز احداث خواهد شد.

منبع : خبرگزاری آریا



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: متروپرند،،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش مسکن در پرند،قيمت املاك پرند،قیمت خانه پرند،قیمت زمین در پرند، قیمت مسکن در شهر جدید پرند، مسکن مهر کوزو پرند،مشخصات فازهای شهرپرند،اجاره خانه در پرند،اخبار جدید از شهر جدید پرند،اجاره مسکن در پرند،آپارتمان فروشی پرند،آژانس املاک شهر جدید پرند،املاک شهر پرند،اژانس مسکن در شهر پرند،پرند آپارتمان،املاک فاز صفر پرند،پیگیری وضعیت مسکن مهر پرند،درباره شهر پرند،خرید مسکن در شهر جدید پرند،خرید ملک در شهرک پرند،خرید خانه پرند،خرید خانه درپرند،خرید خونه در پرند،پرند املاك،خرید زمین پرند،پرند فروش،خريد خانه ويلايي در پرند،عکس خانه های مسکن مهر پرند،عکس های جدید مسکن مهر پرند،فروش زمین در شهر پرند، شهرپرند،زمینهای پرند،سامانه مسكن مهر پرند،سامانه مسکن مهر پردیس،سايت فروش املاك شهرستان،سایت خرید ویلا پرند،سایت شرکت کیسون پرند ، سایت مغازه مهر پرند،سند مسکن مهر پرند،شرایط جغرافیای شهرک پپرند،شرایط خانه ویلایی پرند،شرایط مسکن مهر پرند،شرایط مسکن مهر کوزو پرند،شركت شيده پرند مغازه خانه،شركت عمران پرند،شرکت هسا مسکن مهر ، ,
:: بازدید از این مطلب : 1313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 19 مرداد 1393

مجری پروژه مترو خط مرقد مطهر امام خمینی (ره)-پرند از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث این خط خبرداد .
به گزارش خبرگزاری آریا،حسینی با بیان اینکه پروژه خط مرقدامام خمینی(ره) – پرند ادامه پروژه خط یک مترو است که از منتها علیه این خط از ایستگاه شاهد منشعب شده و به ایستگاه شهرآفتاب می رسد، گفت: اکنون در ایستگاه شهرآفتاب در بخش ساختمانی و سیویل 90 درصد پیشرفت داشته ایم و تنها عملیات نازک کاری و تاسیسات در این ایستگاه باقی مانده است .
وی با اشاره به عدم تحقق اعتبارات در این خط تصریح کرد: چنانچه اعتبارات دولتی به موقع به پروژه داده می شد در اوایل شهریورماه ایستگاه شهرآفتاب مورد بهره برداری قرار می گرفت.این در حالی است که با توجه به عدم دریافت اعتبارات دولتی در این پروژه از برنامه زمانبندی عقب هستیم .
به گفته حسینی تکمیل و بهره برداری از این ایستگاه منوط به تامین پول و اعتبارات از سوی دولت است .
مجری پروژه متروی مرقد امام(ره)- پرند افزود: این خط با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. به طوری که در بخش ایستگاه ها و سازه ها بیش از 90 درصد پیشرفت داشته ایم. در تمام مسیر خاک ریزی ها انجام شده و پل ها ساخته شده و تنها بخش نازک کاری و تاسیساتی مانده است.
وی با تاکید بر اینکه اکنون با کمک های شهرداری پروژه در حال احداث است، گفت: چنانچه اعتبارات موردنیاز پروژه از سوی دولت داده شود، طی سال جاری این خط در ایستگاه فرودگاه امام (ره) و شهر آفتاب مسافرگیری خواهد کرد.
حسینی تصریح کرد: این خط شامل ایستگاه های شهرافتاب ، ایستگاه واوان ، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاهشهر جدید پرند است که در فاز بعدی و طرح های آتی این پروژه، ایستگاه شماره 2 فرودگاه امام خمینی(ره) نیز احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا 



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 18 مرداد 1393

املاک پرند
شهر پرند 

 شهرک پرند 

فروش آپارتمان در پرند 

زمين 242 متري فروشي پرند 

قیمت ملک در پرند 

 قیمت اپارتمان در پرند 

مسكن پرند 

مسکن مهر پرند کیسون 

 قیمت آپارتمان پرند 

 خرید و فروش مسکن مهر پرند 

قیمت مسکن مهر در پرند 

خانه در پرند 

 فروش اپارتمان در پرند 

 قیمت ملک در شهر جدید پرند 

 مسكن مهرپرند 

 فروش آپارتمان در شهر جدید پرند

 فروش خانه در پرند 

 املاک خانه تو 

 اپارتمان پرند 

شهر جدید پرند 

خرید آپارتمان پرند 

 پرند 

 قیمت آپارتمان در پرند 

قیمت خانه در پرند 

 خريد خانه در پرند
 خرید مغازه در پرند 

فروش آپارتمان در شهر پرند 

 پیگیری پرونده مسکن مهر پرند

 آژانس املاک پرند 

اخبار جدید شهر پرند 

قیمت زمین در پرند در سال 91 

قیمت خانه های شهر جدید پرند 

قیمت آپارتمان در شهر پرند 

 مسکن مهر پرند فاز 6 

 اجاره آپارتمان در پرند 

 پرند املاک 

 خرید آپارتمان در پرند 

خرید آپارتمان در شهرک پرند 

خرید اپارتمان در شهر جدید پرند 

 خرید زمین در پرند 

خریدوفروش مسکن مهر پرند 

رهن و اجاره آپارتمان در پرند 

 املاک خونه به خونه پرند

parandmelk
اجاره در پرند 

مسكن مهر پرند فاز 6 

 قیمت مسکن در پرند 

قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند 

قيمت زمين پرند 

فروش مسكن پرند 

فروش مسکن در پرند 

قيمت آپارتمان در شهر جديد پرند 

 قيمت املاك پرند 

قیمت خانه پرند 

قیمت زمین در پرند 

قیمت مسکن در شهر جدید پرند 

مسکن مهر کوزو پرند 

 مشخصات فازهای شهرپرند 

 اجاره خانه در پرند 

اخبار جدید از شهر جدید پرند 

 اجاره مسکن در پرند 

 آپارتمان فروشی پرند 

 آژانس املاک شهر جدید پرند 

املاک شهر پرند 

 اژانس مسکن در شهر پرند 

پرند آپارتمان 

 املاک فاز صفر پرند 

 پیگیری وضعیت مسکن مهر پرند 

 درباره شهر پرند

 خرید مسکن در شهر جدید پرند 

خرید ملک در شهرک پرند 

 خرید خانه پرند 

 خرید خانه درپرند 

 خرید خونه در پرند 

پرند املاك 

 خرید زمین پرند 

 پرند فروش 

 خريد خانه ويلايي در پرند 

 عکس خانه های مسکن مهر پرند 

 عکس های جدید مسکن مهر پرند 

 فروش زمین در شهر پرند 

شهرپرند 

 زمینهای پرند

 سامانه مسكن مهر پرند

 سامانه مسکن مهر پردیس

 سايت فروش املاك شهرستان
 سایت خرید ویلا پرند 

 سایت شرکت کیسون پرند

 سایت مغازه مهر پرند

 سند مسکن مهر پرند

 شرایط جغرافیای شهرک پپرند

 شرایط خانه ویلایی پرند

 شرایط مسکن مهر پرند
 شرایط مسکن مهر کوزو پرند 

 شركت شيده پرند مغازه خانه

 شركت عمران پزند 

 شرکت هسا مسکن مهر



:: موضوعات مرتبط: فایلهای فروش , آخرین قیمتها , درباره شهر جدید پرند , درباره ما , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , رهن و اجاره , اخبار شهر جدید پرند , مزایده و مناقصه , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند , مسکن مهرپرند، املاک پرند،مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1262
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 16 مهر 1392

مهندس هابیل درویش در تشریح آخرین وضعیت خطوط در حال بهره برداری و توسعه ای مترو تهران و حومه با اعلام این که هم اکنون در خطوط 1،2،3،4،5 مترو تهران به طول 152 کیلومتر و 87 ایستگاه به طور میانگین روزانه حدود 3 میلیون سفر انجام می شود گفت: هم اکنون برای خطوط در دست ساخت مترو تهران و حومه که در 200 جبهه کاری در دست انجام است حدود 10 هزار نفر به طور مستقیم و بیش از 20 هزار نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت دارند. 

وی با اشاره به این که هر چند ماهیت کار مترو، عمرانی است اما بخش عمرانی در صنعت مترو تنها 20 درصد و بخش کوچکی از فرایند ساخت را شامل می شود گفت: مترو یک صنعت است و به هیچ عنوان قابل قیاس با هیچکدام از پروژه های عمرانی از جمله ساخت تونل نیست . 

ادامه مطلب را بخوانید...



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند , مسکن مهرپرند، املاک پرند،مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 912
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 16 تير 1393
پرونده مسکن مهر پرند بسته می‌شود
 
 
160841 -۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به این‌که ساخت واحدهای مسکن مهر پرند تا بهار سال آینده به اتمام می‌رسد، گفت:‌مشکلی در خصوص هزینه ساخت پروژه‌های طرح مهر با ۲۰۰ پیمانکار شهر پرند نداریم.

حبیب‌الله چاغروندی با اشاره به در دست ساخت بودن 95 هزار واحد مسکن مهر در این شهر، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در فازهای 10 هزار واحدی، پروژه‌های مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است، در این راستا در خردادماه 10 هزار واحد به متقاضیان واگذار شد و به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم که 20 هزار واحد آماده افتتاح است.

وی افزود:‌ بر اساس برنامه قرار بود 10 هزار واحد فاز 3 (تیرماه) و 10 هزار واحد فاز 4 (مرداد) با حضور مسئولان دولت دهم به بهره‌برداری رسمی برسد، اما این اتفاق روی نداد تا بدون افتتاح بخشی از این پروژه‌ها به متقاضیان واگذار شود. وی تصریح کرد:‌ 21 هزار واحد قبلا به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسیده است، کار 20 هزار واحد دیگر نیز به اتمام رسیده و متقاضایان پس از دریافت دفترچه اقساط در آنها ساکن می‌شوند. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال و حداکثر بهار سال آینده همه پروژه‌ها به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که زمان افتتاح 44 هزار واحد باقیمانده به عملکرد پیمانکاران بستگی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 200 پیمانکار در پروژه‌های مسکن مهر پرند فعالیت می‌کنند، با توجه به این‌که پروژه برخی از پیمانکاران به دلایلی متوقف می‌شود، از این رو نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را برای افتتاح واحدهای باقیمانده اعلام کنیم، اما به‌طور قطع ساخت مسکن مهر پرند تا پایان خرداد سال آینده به اتمام می‌رسد.

اختلاف قیمتی با پیمانکاران نداریم

مدیر عامل شرکت عمران پردیس در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مربوط به اختلاف قیمت مد نظر پیمانکاران برطرف شد، گفت: سال گذشته بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی مبلغی به هزینه ساخت مسکن مهر افزوده شد و به غیر از این مبلغی اضافه نشده است. چاغروندی با اعلام اینکه با پیمانکاران مشکلی نداریم، افزود: البته پیمانکارانی که عقب‌تر هستند و پروژه‌های آنها در مرحله اسکلت قرار دارد ممکن است از نظر قیمتی تا حدودی با مشکل مواجه شوند.

وی همچنین با بیان این‌که آب، برق و گاز واحدها در حال انجام است، تصریح کرد: سرعت ساخت مسکن بیشتر از ایجاد زیرساخت‌های مربوط به آب، فاضلاب، برق و گاز است، از این رو ساخت بسیاری از واحدهای مسکونی در حال حاضر به پایان رسیده است، اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی قابل واگذاری به متقاضیان نیستند.

وی با تاکید بر این‌که سرعت ساخت با سرعت خدمات رسانی همخوانی ندارد، خاطرنشان کرد:‌ به‌طور معمول واحدهایی که ساخته می‌شود مدتی بدون خدمات می‌مانند تا زمانیکه خدمات‌رسانی به آنها انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند در پاسخ به این پرسش که چند واحد تکمیل شده بدون خدمات زیربنایی در پرند وجود دارد، گفت: تعداد زیادی از این واحدها داریم که به دلیل نبود آب و گاز مجبوریم اجرای بخشی از امورات را به تاخیر بیاندازیم. طبقه همکف بسیاری از بلوک‌ها را نمی‌توانیم به دلیل انشعابات آب و گاز آماده کنیم و مجبوریم در این نقطعه ساخت و ساز را نگه داریم.

چاغروندی با بیان این‌که آمار این مسئله را باید استحصال کنم، گفت:‌ همیشه این‌گونه بوده و سیکل خدمات‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر پرند متاسفانه معیوب است.



:: موضوعات مرتبط: فایلهای فروش , آخرین قیمتها , درباره شهر جدید پرند , درباره ما , مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهرپرند، قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،قیمت زمین،تجاری در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1392
معاون امور عمرانی استانداری تهران به شهروندان پرند وعده داد که تا ابتدای سال آینده متروی پرند راه اندازی می شود.محمدرضا محمودی معاون امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: به مردم شهر جدید پرند وعده قطعی می دهیم که ابتدای سال 92 سوار بر متروی این شهر شده و از آن استفاده کنند. محمودی در ادامه با بیان اینکه مصوبه تاسیس شهرداری پرند در وزارت کشور پیگیری می شود، گفت: درصدد تهیه امکانات و تجهیزات برای شهرداری پرند هستیم که بخشی از آن از سوی استانداری و بخشی دیگر توسط وزارت کشور و شرکت عمران این شهر تامین می شود.

ادامه مطلب را بخوانید



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1409
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 7 شهريور 1391

شهر جدید پرند . آخرین وضعیت مترو شهر جدید پرند

از جمله پروژه‌های مهم شهر جدید پرند، طرح مترو پرند ـ تهران به طول 50 کیلومتر است که این پروژه شمال تهران، یعنی میدان تجریش را از طریق خط یک مترو تهران به ایستگاه شاهد (حرم امام خمینی) و در امتداد اتوبان تهران ـ قم و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به شهر جدید پرند متصل می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1389
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 4 شهريور 1391

شهر جديد پرند -  آخرین وضعیت متروی پردیس و پرند

مترو پردیس در مرحله ارزیابی و جذب پیمانکاران باصلاحیت قرار دارد و مترو پرند نیز تا پایان مهر ماه آماده ریل‌گذاری می‌شود.

شهر‌های پرند و پردیس به عنوان نزدیک‌ترین شهرهای جدید به کلانشهر تهران به حساب می‌آیند و متقاضیان آن نیز ساکنان فعلی شهر تهران هستند که تاکنون زمین، مسکن و وام یارانه‌دار از دولت دریافت نکرده‌اند. در حال حاضر یکی از بزرگترین دغدغه‌های ساکنان آینده این شهرها رفت‌و آمد از تهران به پرند و پردیس است. در این راستا سیاست‌گذاران برنامه ساخت مترو را برای این شهر‌های جدید در دستور کار خود قرار دادند. در حال حاضر با توجه به افتتاح‌های انجام شده و واحد‌هایی که تحویل متقاضیان داده شده‌ است، هرچند جابه‌جایی‌ها به شکل گسترده انجام نشده ولی پس از تامین زیرساخت‌ها موضوع مترو مطرح است.

ادامه مطلب را بخوانيد



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مترو پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 2058
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 11 مرداد 1391

سایت اصلی آژانس املاک خانه تو راه اندازی شد

 مشاهده فایلها ی فروش و رهن و اجاره و ثبت ملک ودرخواست 

http://www.your-home.ir

با ما تماس بگیرید

کانال تلگرام ما (فایلها به روز می باشد)

...

تلفن :

56931200

56931300

09122006086

09302006086 

...

شهرجدیدپرند،فاز0،روبروی بازار طلا و موبایل 

 هسا،کیسون،کوزو،فرابتن،مپسا،اینتاپارس،امسا،مسکن مهر پرند،آبادگران،قیمت مسکن مهر،شرکت عمران پرندفاملاک پرند



:: موضوعات مرتبط: آخرین قیمتها , درباره شهر جدید پرند , درباره ما , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , رهن و اجاره , اخبار شهر جدید پرند , مزایده و مناقصه , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 4646
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 1 فروردين 1395
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از آمادگی پروژه متروی این شهر برای ریل گذاری خبر داد.

ادامه مطلب را بخوانید


 



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1114
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 12 تير 1391

وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه در نيمه دوم خرداد امسال، 15 هزار واحد مسكوني مهر در شهرهاي جديد اطراف تهران به بهره برداري مي‌رسند از اتمام پروژه احداث مترو شهر جديد پرند تا خرداد 92 خبر داد.
ادامه مطلب را بخوانید...



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , فروش آپارتمان در پرند , قیمت آپارتمان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1578
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 13 خرداد 1391

شهر جدید پرند در جنوب غربي تهران و دركيلومتر30 آزادراه تهران – ساوه قرار گرفته است . مساحت تقريبي آن شامل 17000 هكتار که شامل دو بخش مسكوني در شمال و شهرك صنعتي در جنوب و بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی شهرسازی ، جمعیت شهر 000 /700 نفر پیش بینی شده است. هوای صاف، آسمان آبی، آزاد راههای ارتباطی مناسب، پروژه های بزرگ همجوار، شيب مناسب، چشم اندازهای زيبا، دسترسي آسان به آزاد راه هاي تهران – ساوه ، تهران – قم و كيفيت بالاي ساخت و ساز، همه و همه دست به دست هم داده تا يکی از بزرگترين شهرهای جديد کشور، به دور از دغدغه های زندگی ماشینی، آلودگي و ترافيك شهري کلان شهرها، مکانی آرام و ایمن را برای زندگی ساکنان فراهم کند. همچنين برخورداري از مزيتهايی نظیر نزدیکی به فرودگاه بين المللی امام خميني (ره) ، احداث نمايشگاه بين المللي پرند در آينده نزديك، مجموعه ورزشي - تفريحي كارتينگ و بزرگترین پروژه تفریحی – ورزشی و گردشگری – اقامتی خاورمیانه بنام سرزمين ايرانيان واقع در جنوب پرند ، دانشگاه آزاد اسلامي و پيام نور ، ناحيه صنعتی با 400 كارخانه فعال ، به اين شهر شخصيت متمايزی بخشيده و موقعيت جغرافيايي خاصي برای آينده آن تدارک ديده است. در طراحی شهرپرند سعی شده، جاذبه های طبيعی و منطقه ای بخوبی در کنار هم، شهری جديد خلق نمايند. شهری که می تواند ساختار منطقه را تغيير داده و بعنوان ميزبانی قوی خوش آمد گوی مسافران ورودی به کلان شهر تهران قلمداد گردد . با توجه به این ویژگیهای منحصر بفرد است که شهر جدید پرند را می توان به عنوان يكي از بهترين شهرهاي ساخته شده در دهه های اخیر قلمداد نمود.



:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , قیمت پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1857
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 22 ارديبهشت 1391
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');